Idea

Bez dróg na skróty

W nauce profesjonalnej sprzedaży nie ma dróg na skróty. Nie zapewnimy łatwych rozwiązań, natychmiastowego sukcesu czy nadzwyczajnej wiedzy, która poprowadzi wprost do bogactwa i kariery w sprzedaży.

Ideą powstania Sales Skills Institute było wyjście naprzeciw coraz bardziej wymagającemu rynkowi sprzedaży. Jest ona bowiem procesem kluczowym dla każdej organizacji biznesowej. Bez sprzedaży nie ma przychodów.

Wychodzimy z założenia, że skuteczna sprzedaż jest jak jazda na rowerze. Najpierw należy nauczyć się mechanizmów i technik sprzedaży, a potem je utrwalać. Skuteczna sprzedaż wymaga zmiany dotychczasowych zasad zachowania i sposobów działania. To proces, którego nie da się opanować z marszu i bez szkoleń utrwalających.

Uczymy sprzedaży, w której sprzedawca zachowuje szacunek do siebie i traktuje klienta jako partnera – relacji, której celem jest uzyskanie obopólnych korzyści. Uczymy dumy z bycia handlowcem.

Czy wiesz, że..

… według badań aż 60% organizacji nie realizuje planów sprzedaży?

… tylko 25% organizacji posiada formalną metodologię sprzedaży, szkoli z jej zakresu, wymaga jej stosowania oraz wykorzystuje mierniki oceniające jej skuteczność?

Jedną z głównych słabości działów sprzedaży jest brak umiejętności uczenia się i właściwego rozwoju handlowców. Nie są badane regularnie wskaźniki przegranych i wygranych kontraktów handlowych, nie są wyciągane wnioski z porażek. Zbyt mało starannie i zbyt rzadko wskazywani są handlowcy wymagający doszkolenia. Szwankuje proces upowszechniania najlepszych praktyk wśród pracowników sprzedaży.

Firmy, które osiągają sukces, zatrudniają dobrych handlowców, ale dbają też o upowszechnianie dobrych praktyk wśród pracowników sprzedaży. Kolejne elementy sukcesu to: umiejętność dokładnej analizy potencjalnych klientów, właściwa kwalifikacja pojawiających się możliwości handlowych i nadawanie im priorytetów. Dalej pojawiają się umiejętność budowania lojalności klientów, aktywny cross i up selling…

Dlaczego wśród ofert szkoleń ze sprzedaży warto skorzystać właśnie z naszej?

  1. Przeprowadzamy diagnozę potrzeb przed szkoleniem – jeśli uznamy, że nie będziemy w stanie pomóc, nie robimy szkolenia.
  2. Nasze szkolenia są oparte na sprawdzonej wiedzy z dziedziny sprzedaży (Harvard Business School, Spin Salling, itp.) i prowadzone przez praktyków w swoich dziedzinach.
  3. Nasze szkolenia realizowane są przez trenerów z praktycznym doświadczeniem oraz z sukcesami w roli handlowca i menadżera sprzedaży, liderzy swoich branży.
  4. Zapewniamy indywidualne konsultacje/trening po szkoleniu.
  5. Klientom zapewniamy wsparcie wdrożeniowe follow up w organizacji.
  6. Zapewniamy nowoczesny warsztat szkoleniowy – minimum teorii!
  7. Proponujemy gotowe rozwiązania, pracę na case’ach z codziennego życia uczestników.
  8. W szkoleniach uczestniczą małe grupy, a sale szkoleniowe są najwyższej jakości.

Dowiedz się więcej o ofercie szkoleń i o tym, jak pracujemy.